۱۳۸۸/۱۲/۲۱

مجددا گوری باید!

...
همیشه بیزار بودم از این سه نقطه ها، اما این روزها زندگیم پر شده از...
زندگیم پر شده از حرفایی که نمیتونم بزنم
فحش هایی که نمی تونم بدم
چیزهایی که نمی تونم ... (حتی فعل این جمله رو هم قدغن کردی)
اشک هایی که نمی تونم بریزم، (اشک هایی که اگه پایین بیان ازشون سوء برداشت می شه)
...
پر شدم از سه نقطه هایی که بیزارم ازشون و فقط به خاطر توئه "م" عزیز که پاکشون نمی کنم و جاشون چیزی نمیذارم، مبادا بیشتر از این ازم برنجی...

پ.ن: فکر نمی کردم بعد از این همه سال هنوز خوشنویسی یادم باشه و بتونم قلم دست بگیرم. هنر آرامش بخشیه.

1 نظر::

گرگ دونده گفت...

به زور تونستم واست نظر بذارم..

ببین من عاشق خوشنویسی ام. هنر فاخر ایرانیه!!! بی نظیره.. تو مدرسه یادمون میدادند..

رها نکنش.. کلی تو روحیه ت تاثیر داره.

واما ... نقطه !!! غش غش می خندم. معمولا بجای فحش ... نقطه میذارن.
بعضیام که کم میارن با ... نقطه نظر میدادند! البته یه زمانی!

رژیار خیلی قشنگه! نام زیبای کردی!
به تو درود ای دختر ماد!